...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

joi, 3 decembrie 2009

Tribut Tatianei Stepa

Pitis, Vali Sterian, Tatiana Stepa,, imi e atat de dor de voi bai omuleti nici nu va imaginati. Si parca cel mai mult de Tatiana.
Mana asta de om mi-a confirmat o teorie neclara pana atunci in capul meu. Da, este clar ca numele de familie e predestinat, si e clar ca cineva te anunta cumva prin intermediul acestui cuvant ,aparent lipsit de orice insemnatate, ce te asteapta, ce o sa urmeze. Cum sa nu iti fie dor de ea? Cum sa nu te umpli de amaraciune? Si-a risipit sufletul in fiecare cantec pentru fiecare dintre noi. Nu trebuie decat sa te opresti un pic si sa asculti ca sa intelegi. Este tot ce trebuia sa faci. Atat de simplu. De ce nu gasim timp si pentru asta? De ce nu ne uitam la raspunsurile pe care le gasim atat de aproape si ne trudim sa ajungem la concluzii dezbatute si paradezbatute care, pana la urma, nu stiu ce rol au. Femeia asta nu iti aduce lineste de aia tampa cand o asculti. Te obliga sa fii acolo, nu ai incotro si bine face.
Artist desavarsit, a dat inca o data dovada de cel mai mult profesionalism din lume.
Nedrept, pacat ca a plecat dintre noi. Eu nu o sa las sa se astearna praful pe cantecele ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu