...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

marți, 18 mai 2010

De suflet nu te poti lepada niciodata

Si din cauza asta am ramas la fel. Sa stii ca sunt exact acelasi om. Nu mai pun pret pe lucrurile pe care pui tu pret acum pentru ca am invatat multe intre timp. Liv, daca tu crezi ca nu mai regasesti nimic din ce stiai la mine inseamna ca,poate, tu ai pierdut ceva intre timp. De ce m-am schimbat? Liv, eu sunt un ditamai omul si am realizat ca mi se potriveste mai bine. Daca as fi fost copil m-ar fi omorat.

Cand m-ai sunat ultima oara? Cand m-ai intrebat sincer ce mai fac? Cand m-ai intrebat daca mai am sufletul sita si daca fac fata? Liv, eu am ochii verzi si nu albastri.
Sa stii ca daca nu te-am aprobat nu inseamna ca nu te-am inteles. Si tu stii bine ca daca ai avea nevoie intr-advar de mine as fi acolo.

Sa mai stii ca nu m-am bucurat cand pentru tine cand imi povesteai ca ai venit cu motorul din vama pentru ca puteai sa mori si mi-ai fi lipsit foarte mult. Eu cand faceam asta nu stiam ca pot sa mor. Sa stii ca toate lucrurile care m-au facut fericita m-au tocit pe interior. Si asta nu e de rau. Dar cand ai moartea in fata nu te joci. Sa mai stii ca nu ma pot bucura stiind ca iti complici viata si ca asta te face sa suferi. Sa stii ca de multe ori am suferit (de-a-devarate-lea) langa tine si nu ti-am spus.

Bai, nu ma cauta in formulari si contexte. Gandeste-te ca ai tai colegi ma stiu ca pe omul care o asteapta pe Livia. Poate venisem sa iti spun ceva. dar oricum nu ai fi putut sa ma intelegi. Erai prea prinsa in suferinta ta si te-am inteles. Nu te-am judecat niciodata.

Liv, tu ai nevoie de alti oameni acum. Cand sunt langa tine nu imi mai spui "lucruri de mijloc". Pentru mine nu ai timp Liv. Nu ma regasesc in contextul in care esti tu acum.

Sa stii ca am o mana de oameni care vor fi prezenti in toate momentele cu adevarat importante din viata mea. Si sa mai stii ca tu esti unul dintre ei. Un altul e Dumnezeu. Ei, bine pentru mine este Om.

Imi doresc sa fii fericita si parca uneori te impotrivesti cu toata fiinta ta ca asa ai tu chef.

3 comentarii:

  1. Omule, nu ti-am spus niciodata dar ochii tai au fost mereu albastrii pentru mine. Chiar daca i-am avut in fata, chiar daca ii iamginam pe Rarau. Cat despre partea cu schimbatul si neintelesul, ai dreptate. Am stiut asta, nu de la-nceput,dar le-am gasit pe drum.Ma misc mai greu dar am sa ajung acolo unde esti tu, in parte datorita tie si pentru tine.Mai cresc,in fiecare zi cate putin. Mi-esti dor, omule. Dor si nimic altceva. Si am sa fiu acolo langa lac, sa-ti tin casca albinuta cand ai sa-i iei locul lu' Angi si ai sa faci pasul asta prima. Si am fost acolo, poate nu ti-am aratat, dar cand mi-ai spus ce-i cu pasul decisiv si care e motiv dincolo de aparente, m-a durut. Nu cat pe tine, ci cu o treapta mai jos, fiindca dincolo de orice, esti omul cu care am impartit acel "pana maine" care o sa-mi ramana pana la capat. Si tu odata cu el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Undeva ai gresit totusi, nu te-am cautat niciodata in contexte, nici in formulari. M-ai invatat repede ce inseamna sa fii om si datorita tie, oamo, sincer, datorita tie si numai tie, am iubit folkul la festivalul ala,si m-am gandit la tine ascultand Tatiana Stepa. Aveam impresia ca trebuie sa fii acolo, tu si numai tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. E ceva ce-mi scapa aici sau..!
    Pare a fi Iubire, in sfarsit am citit Tatiana si mi s a facut brusc dor. Dumnezeu sa o odihneasca in pace

    RăspundețiȘtergere