...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

duminică, 6 iunie 2010

Bai, macar o data in viata sa compari doua poze. Una veche, una noua...

Indoiala lasa urme. Si toate lucrurile de la cele mai marunte pana la cele pe care nu le vei putea uita niciodata. Cand esti fericit esti frumos. Si cand te apuca indoiala ca nu esti fericit cu adevarat devii urat. (Este doar o iluzie, desigur.) Timpul nu se masoara nici in zile, nici in ani. Se masoara in cat de mult ai trait. Oamenii prosti sunt fericiti si frumosi. "Oamenii cu cearcane sunt minunati". Bai, vreau sa stiu cum o sa arat cand o sa fiu batrana. De vreo cateva zile incerc sa imi imaginez. Cred ca o mica intamplare, una mica de tot, te poate face sa arati ca un altul, care iti era total strain tie pana atunci. Uita-te cu mare bagare de seama. Vezi, aici, la ochi sau poate la barbie, aici a murit omul ala. Uite, aici langa arcade, aici te-ai luat de la capat. Chipul tau este un inventar imens. Trebuie doar sa te uiti. Uite cat loc neted mai este. Sa ta sperii si daca nu poti sa fugi, macar du-te acasa si plangi.

7 comentarii:

  1. Mihaela, incredibil! La acelasi lucru ma gandeam ieri, si am si scris pe blog, iata: http://descultaprintimisoara.blogspot.com/2010/06/privire-asupra-trecutului-trecutul-in.html
    M-am socat azi cand am deschis blogul tau si am vazut ce ai scris :) Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. cam multe stereotipii, Miha... ce-ai patit?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Desculţă prin Timişoara: dap. Deja vu.
    @kaos: imi sunt definitorii.

    RăspundețiȘtergere
  4. ultima moare celula osoasa (durata de viata 6 luni) deci putem spune ca suntem cu totul altii din punct de vedere biologic-celular, nou-nascuti, la fiecare 6 luni. la divizare insa "pierde" ultimul lant de 2-3 cromozomi insemnand imbatranirea biologica. aceasta pierdere are loc pana la varsta de aprox.86 ani nu peste 90. (o sa vedeti oameni peste aceasta varsta nu se mai schimba in infatisare).

    normal ca e in mintea tuturor. cunoasterea a fost insamburata. cerurile se inalta si se coaxeaza pe principiile divine, izvorul din care curge toata seva. referitor la indoire.

    o sa incetinesc accelerarea (pentru evolutie) timpului pentru reintalniri. dar pana atunci fumez o tigare :) pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Toata viata mi-am dorit sa ma fac medic cu exceptia momentelor din copilarie in care spuneam ca eu cand voi fi mare ma voi face "Anastasia Lazariuc". De ce nu m-am facut medic, de ce, de ceeeeeee?

    RăspundețiȘtergere
  6. toata viata intre copilarie si acum ai vrut sa te faci medic..si de ce nu te-ai facut..
    dar ce te-ai facut? scuze indiscretia. pacient? copila, deschide ochii la ce trece pe langa tine si nu vezi. te afli la o clipire distanta.

    RăspundețiȘtergere