...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

miercuri, 9 iunie 2010

Nu e uman, paganilor!

"Ia te uita, aici pe zid e pictat Martiriul Sfantului Sebastian. In sfarsit un om fericit, cu trupul sfartecat de sageti, care si-a luat soarta in propriile maini, in propriul trup, in ochi, in inima, care si-a luat soarta in proprie inima... Desi distanta de la care trag paganii e cam mica. Nu e voie sa ochesti un sfant de la o distanta mai mica de trei metri. Nu e uman! Omul e fericit ca sufera, dar nu trebuie sa sa intinda prea mult coarda... Nu e UMAN, paganilor!" (Marin Sorescu - Paracliserul)

Ilustratie- Mihaela Petrariu
                                                                                                                                                                                                                         

18 comentarii:

  1. Tu, Sfinte Sebasian, sa n-ai grije. Sfiintii sunt ocrotiti cand cunt mutati in alta parte.Cum se-ntampla, sunt luati cu tencuiala cu tot.
    De oameni e mai greu. Fara tencuiala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai, ai vazut cum schimba tonul? Pe mine m-a socat partea asta. O citesc si o aud. Aud fiecare silaba. De Oscar bucata asta. Frate, m-am horatat. Ii multumesc profului de teatru Gica Andrusca, ma apuc sa ii dau un telefon si ii spun si aici: "Omule, tie, pentru tot si mai ales pentru bucata aia de plastic pe care am facut-o pierduta si nu m-ai certat, iti multumesc." Sa ii multumesti si tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. (...) Fiindca de cate ori am fost fulgerat am intrat in pamant, m-am facut carbune, sa-mi treaca electricitatea. (...) ( uite, asta e partea la care zambesc)

    Incropisem niste schele...schele(...) nu puteam sa ma urc pe pereti si iute, cad in jos, si alunec in sus. Si Tu nu te vezi, inafara de mine. Caci nu mai e nimeni mai sus decat mine. Iar eu plutesc Doamne pe nori, ca Tine. Si nu mai pot sa cad, ca si Tine. (...)atunci imi pare rau si de mine.
    Bai, n-am auzit nimic mai puternic decat asta. Cu mine si tine. Genial. Si scheleee, scheleee.
    Bai, parca vezi mimica. Scheleee.

    RăspundețiȘtergere
  4. E cumva la fel ca si cu exemplarele sexy,
    Vezi , simti, doresti...si pentru ca nu poti sa posezi sa prinzi pentru inima ta..,da i cu piciorul(se poate intampla si cu penisu).
    Insa ideea ramane.
    Ne-vazutul, doritul te subjuga fara sa intelegi..prea multe.
    Si daca nimeni nu intelege nimic am ales sa jucam Imaginile.AZi. Asa si cu placerile/nevoile...maritatul tot urgiile le vor oficia!

    RăspundețiȘtergere
  5. fetelor, voi la bere ce faceti? pareti nevorbite...
    @ Miha, astea sunt lucrarile tale?

    RăspundețiȘtergere
  6. @kaos: eu nu beau bere. Da, sunt.

    RăspundețiȘtergere
  7. mare put al gandirii are baiatul asta(nu cel din imagine)ci din imaginatie.
    Ce misto..,sa tina loc de viata.
    ..ca ar creste nr.aplaudacilor e de bine sau de rau?
    NuStiu,inca sa mor

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt sigura ca le pasa..atunci cand e vorba de o femeie ca tine:D care are ceva de oferit...cele mai sarace cu duhu tanjesc dupa atentia astora ca copii dupa bomboane..da ei nimic:D..stiu ca tocmai atitudinea asta strica..da crezi ca ma pot abtine?Multam frumos ca ai trecut pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Lily, framantarile sunt bune, dar sa nu exageram. Am si eu momente (si nu putine) in care ma simt mica, mica si proasta, proasta, (de ex. la ultimul concert Phoenix). E clar ca ai tu ceva in capusor cu abordarea asta. Si apropos de barbati, ca sa primesti nu tebuie sa implori, trebuie sa oferi pana te anulezi pe tine ca fiinta umana (daca este cazul). Sa vezi ce frumos o sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  10. miha da eu nu pot oferi daca stiu ca o sa ma doara intr-un final...daca stiu ca el o sa se trezeasca la un moment dat din euforie si o sa relizeze ca n-are pe cine iubi:D si eu raman singura si a nimanui:D
    Mi-e frica sa ma las asa purtata val si sa simt si sa-l fac si pe el sa simta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu cred ca in dragoste nu exista nici frica, nici egoism. Si sa stii ca treaba asta cu dragostea nu e nici afacere nici matematica. Este sau nu este, si cand o sa fie, ai sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cadou de la mine:D intra pe blogul meu:) trebuie sa il dau mai departe. Maya

    RăspundețiȘtergere
  13. interesant jocul asta "ciudat" al tau.
    ma gandeam la un link eschange.
    blogul meu e
    http://pegas-motorizat.blogspot.com/
    daca esti interesat da-mi de veste.mc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ti-am urmarit arta, ai multe simboluri oculte inflirtate din amintirile tale ancestrale de care nu estiinca constienta. E plin de inversarea unui sho-ku-rei, acea cheia sol, sinudoidala, roattia, bumerangul, inceputul, insa la tien e sfarsitul inceputului, de aici si aparentul amalgam, ordinea haosului.
    Se spuen ca prin procesul anamnezei ne readucem aminte ceea cedeja am fost, de aici si asa-numitii "genii" care nu-s altii decat noi, dar cu portalurile deschide.
    Ei nu uita ci isi reamintesc informatiile deja existente in ei.
    Asta faci si tu sau orice artist care creeaza fara a fi creat.
    Nu invatam nimic in viata asta decat sa ne reamintim ce stiam deja.
    Esti un om cu deschidere si potentialul reamintirii tale.Impartaseste asta tuturor...asa le intorci privirea spre acele cercuri mereu prezente in oprele tale.
    Te imbratisez cu recunoastere a unui suflet...care candva te-a stiut.

    Namaste

    RăspundețiȘtergere
  15. Stiu ce zici Miha, e tocmai anamneza de care iti spuneam si nu la propriu am folosit etomonul.
    Insa, mare grija... nu totul vine ca informatie prin stadiul oniric, Avalansa informatiile procesate de tine pot veni in acel amalgam -way de care iti scriam, sau poate fi constientizat in timp. Asta depinde numai de tine cat anume iti reamintesti din ce ai fost sau vei fi fost.
    Oricum, e clar ca toti conectam unii la altii, nu mai am dubii. Si e mai mult decat clar - ca in noi toti zace informatia nativa a priorii.
    Eu nu pot decat sa-ti doresc sa faci ordine in tine si sa curgi dinainte-napoi spre regasire.

    Esti un om frumos.
    Succese in tot ce vei face,
    Ceelstine

    RăspundețiȘtergere