...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

luni, 7 iunie 2010

Te-as fi iubit (imperativ afirmativ, pers a II-a, singular) la fel si daca...

Si daca nu mi l-ai fi adus pe Domnul Antena cand eram la pamant, si daca nu mi-ai fi spus ca e cel mai fericit moment din viata ta, si daca nu mi-ai fi cules 9 frunze din 9 pomi diferiti dintre 2 judete, si daca nu ai fi gasit masina, si daca ai fi ca "Raspet" (hahahahaaaaa, nu ma pot abtine), lasa asta...

Bai, trebuie sa o povestesc pe asta cu Raspet. Raspet e unu' care pana sa i se spuna Raspet i se spunea Matador (asta e alta poveste). Si io' mi-l imaginam ca pe unu' din ala cat buldozerul cu ceafa lata si fata de pitbul. Ei bine Raspet asta e un desirat care vorbeste semi-pitigaiat, "agitat tot" care face numai tampenii si cand spun numai tampenii ma refer la cele mai mari tampenii din lume. Ei bine, isi ia Raspet asta motor. Unu frumos, bine intretinut, ma rog, detalii. Se duce omul a doua zi sa ii faca ITP-ul. Cum necum, face accident (foarte previzibil) si dupa ce se tiganeste cu ala 2 ore si 38 de minute (desi era semi-vina-lui) hai sa vada care sunt daunele.

Cand sa faca PV-ul pune omu mana pe telefon:

-Salut man, auzi, cum se numesc raspeturile alea?
-(hahahaaaaaaa) Crash pad, bai desteptule, cauta si tu pe net.

Da omu' un search. Scrie "crasped". Si nu , nu e blond.

Dupa ce se ajunge la o semi-intelegere, pleaca omu' de la politie, incaleca animalu' isi pune casca si cand sa plece de pe loc il calca o masina pe picior. (Toate astea se intamplau intr-o zi de 13.)

Intre timp si-a vandut motorul. Raspet e un personaj genial de amuzant. Toate bubele se sparg in capul lui, dar parca si asta umbla numai pe unde e carantina.

Iar pe tine, dragul meu, pe tine, "Comme un fou, comme un soldat,
Comme une star de cinéma".

7 comentarii:

  1. "Da omu' un search. Scrie "crasped". Si nu , nu e blond."

    geniala asta cu blondu =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil Miha n-ai ludicul extrem de dezvoltat:))
    Ai motiv sa nu-l lasi liber?
    Ai cumva mania concretului?
    Acu'..sa nu zici ca ai si ceva impotriva spiritului ca..il vezi perdant.
    Ps Si eu sunt fanCioran dar...!

    RăspundețiȘtergere
  3. Incepi sa-mi dai de gandit.
    Cum ai vrea sa te joci...cu noi ceva ciudat:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @joker: Eu nu am sa ma joc cu voi de-a nimic, joc sah cu tasta (calculatorul).:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi ca asta e sport NATIONAL.
    Si nu e deloc de ras/zambit/amuzat. Poate fi insa pentru o ..secunda, si aia trecatoare:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Joker: Ba este, ca eu nu stiu sa joc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se sparg bubele...ce?A,poate oalele,dar bubele fac parte din alta expresie! :)

    RăspundețiȘtergere