...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

luni, 16 august 2010

Tie,

Tie, nu pot spune decat ca imi pare rau. "Cu lacrimi se poate spala un pacat, asa ca ia seama si plange cinstit, pentru tot ce-ai urat sau tot ce-ai iubit, si inca, in suflet nu-ti este iertat." Tie, nu pot decat sa iti cer iertare pentru toate momentele de cumpana si de deznadejde. Si pentru toata mahnirea si amarul, tie, omule, iti cer sa ma ierti. Si cand de doua ori pe luna nu ai sa ma mai gasesti si poate o sa-ti para rau ca nu ma recunosti, iti spun sa te uiti mai bine, dincolo de perdeaua de jale si sa ma cauti atent in flori uscate si in furnici (sunt mai la indemana). Si pana data viitoare cand ai sa crezi ca-ti sunt straina sa ma citesti printre randuri si mai ales sa nu ma urasti, desi poate fi extrem de usor. Iar peste toate acestea, te iert, pe tine inventar de pacate pagane, ascunse cu grija in cateva ambalaje de unica folosinta. Sa nu-ti fie teama, pana maine, inca, voi fi aici si niciunde, si nu ma mai duc acasa, pentru ca mi-am facut o cutie de chibrituri in sufletul tau in care ma bag si mi-e bine. Iar acum, la sfarsit, nu stiu sa-ti spun mai mult decat "Buna seara", dar nu oricum, ci asa cum spune Adi Bezna, de fiecare data altfel, si parca din ce in ce mai incet.
"Buna seara din nou, buna seara adanc,
Doamne dragi, domni stimati, eu am treaba, eu plec
Si pe urma aici e un fum de ma-nec
Nu-nteleg de ce parca...imi vine sa plang.."
(Ca un fum de tigara, sufletul - Adrian Paunescu)

8 comentarii:

  1. nu fi trista,daruieste cei mai bun din tine celuilalt si vei fi rasplatit ca atare.Bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tlaloc: cat mai exact pe scara Richter?
    @Romanescu: mai citeste o data.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Romanescu: Si mai invata sa scrii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha, nu ti-ai baut cafeaua pe 24?
    Mai lasa-l pe dl Bezna, a sughitat destul vara asta, saracul... intoarce-te la proful de teatru, la Paracliser,la dl Antena(...) Stiu, e un geniu...

    RăspundețiȘtergere
  5. ooooo, mai traiesti? (virtual vorbind, desigur).

    RăspundețiȘtergere
  6. interesant,ti-am mai lasat si mai sus coment,dar acum as vrea sa imi faci o vizita si pe blog-ul nou,Daca esti pasionata de street dance,dute pe la: http://ionut-andrei90.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere