...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

duminică, 28 noiembrie 2010

Aviz amatorilor -Nu dau 2 bani...

Pe oamenii care dau din gura si militeaza aiurea-n tramvai pentru chestii si daca ii pui in secunda imediat urmatoare sa isi sustina vorbele (tocmai rostite) cu fapte se uita la tine ca la un oxn. Desigur, in teorie suntem perfecti, altruisi, geniali, sensibili, profunzi, etc, etc. Pacat ca existam practic. Nu dau 2 lei. Nu, nu doi, 0,0000002 lei. Am spus. Bai, cat de convingatori pot fi oamenii cand e vorba de discurs, aproape ca te pacalesc. Ceea ce faci ramane, restul sunt vorbe inerte. Mi-am construit o tasta deasupra capului pe care scrie "delete". Ma dezamagesti desi eu te-am inteles cat am putut si am facut tot ce se poate sa-ti fie ok = delete. Faci cacaturi egoiste si faci rau altura doar pt fun =delete. Esti ipocrit\a si imi spui ca faci un lucru pentru mine desi il faci ca sa ai ceva de castigat tu si pe care in conditii normale nu l-ai face = delete. Si lista poate continua. Si daca eu iti dau delete pentru mine mai existi din momentul ala. Desigur, iti sunt recunoscatoare pentru tot ce ai facut pana atunci, dar de aici incolo, ai murit, te-am ingropat, ti-am mancat coliva si nici macat pomana nu-ti mai fac.

7 comentarii:

  1. Felicitari! Aceasta este atitudinea de care avem noi nevoie cand ne tot jucam pe aici de-a ceva ciudat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ferste sa te joci de-a "ceva ciudat"-ul despre care este vorba in blogul asta al meu.
    "Dragii mei, o sa ma joc odata


    Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
    Ne vom iubi, negresit, mereu
    Stransi bucurosi la masa,
    Subt coviltirele lui Dumnezeu.
    Intr-o zi piciorul va ramane greu,
    Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
    Deocamdata, fetii mei frumosi,
    O sa lipseasca tata vreo luna.
    Apoi, o sa fie o intarziere,
    Si alta, si pe urma alta.
    Tata nu o sa mai aiba putere
    Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
    Din lumea ceealalta.
    Si, voi ati crescut mari,
    V-ati capatuit,
    V-ati facut carturari,
    Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
    Si tata nu a mai venit..."

    (Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie că ai fost teribil de nervoasă când ai scris această postare, sigur cineva înţelege mult mai mult decât noi, cei de la periferia vieţii tale, noi, cei virtuali :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am renuntat de multa vreme sa ma mai enervez. Postarea este generala dar adresata.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna Miha

    vad ca ai revenit; referitor la intrebare, nu nu mai sunt multi inainte... mai sunt vreo 30 de zile de blog

    RăspundețiȘtergere
  6. Delete= n-ai sa stergi nimic pana la capat. Delete= te negi pe tine, pe bucati.
    Delete. Tu nu esti in stare sa dai delete pana la capat.
    Delete. Tu nu ti-ai dat niciodata macar Undo?
    Ciudat. Cica si maine ploua.

    RăspundețiȘtergere