...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

sâmbătă, 19 martie 2011

O cheama Finfi.

8 comentarii:

  1. Ce frunze etico-botanice avem aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te rog sa nu o ofensezi pe Finfi.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragutz, eu am pe biroul de la munca un cactus mic mic mic si in cheama Pishcot :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Bastet: Pai aveam de ales dintre Finfi, Rinti si Bimbi. In plus, parca are fata de Finfi asa.

    @Biscuite: Pe viitoarea mea copacica o sa o cheme vineri. Asa m-am decis. (Vreau sa-mi fac colectie).

    RăspundețiȘtergere