...

"Dragii mei, o sa ma joc odata
Cu voi, de-a ceva ciudat.(...)
Ne vom iubi, negresit, mereu
Stransi bucurosi la masa,
Subt coviltirele lui Dumnezeu.
Intr-o zi piciorul va ramane greu,
Mana stangace, ochiul sleit, limba scamoasa.(...)
Deocamdata, fetii mei frumosi,
O sa lipseasca tata vreo luna.
Apoi, o sa fie o intarziere,
Si alta, si pe urma alta.
Tata nu o sa mai aiba putere
Sa vie pe jos, in timpul cat se cere,
Din lumea ceealalta.
Si, voi ati crescut mari,
V-ati capatuit,
V-ati facut carturari,
Mama-mpleteste ciorapi si pieptari,
Si tata nu a mai venit..."

(Tudor Arghezi-"De-a v-ati-ascuns...")

duminică, 22 mai 2011

Bai,

Pentru ca sufletul meu este o padure de radacini si pentru ca eu, cred in arta mea, asemenea felului in care tu crezi in propriul tau Dumnezeu inchipuit. Si pentru ca, Dumnezeul meu se arata intr-un milion de feluri, ba o apa, ba un cantec, ba o paine. Asta asa, in numele continuitatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu